2016年4月25日 星期一

【魔力紅】Just A Feeling 中英歌詞


【魔力紅】Just A Feeling 中英歌詞







這首歌收錄在魔力紅2010年的《愛不釋手》(Hands All Over)專輯裡。

這首冷門卻十分好聽!


I watched you cry
我看著你哭泣

Bathed in sunlight
By the bathroom door
在浴室門旁沉浸在陽光中

You said you wished you did not love me anymore
你說你希望你當時並不再愛我

You left your flowers in the backseat of my car
你把花束留在了我車子的後座

The things we said and did have left permanent scars
我們說過的話、做過的事都已留下永久的傷疤
Obsessed depressed at the same time
同時迷戀又沮喪

I can't even walk in a straight line
我根本無法走直線

I've been lying in the dark no sunshine
我躺在暗處沒有陽光
No sunshine
沒有陽光

No sunshine
沒有陽光

She cries
她哭泣

This is more than goodbye
這不僅僅只是再見

When I look into your eyes
剛我凝望你的雙眼

You're not even there
你心已不在

It's just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺
Oh yeah

I can't believe that it's over
(Just a feeling)
我無法相信已經結束了(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

(Just a feeling)
(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

You've hit your low
你盪到了谷底

You've lost control and you want me back
你失了控,想挽回我

You may not believe me but I gave you all I have
你可能不相信但我已經給了你我的全部

Oh just confess that you're still mine
噢就坦承吧,你依然是我的

I roll around in a bed full of tears and
我眼眶泛淚在床上輾轉

I'm still lying in the dark no sunshine
我依然躺在暗處沒有陽光

No sunshine
沒有陽光

No sunshine
沒有陽光

She cries 
她哭泣

this is more than goodbye
這不僅僅只是再見

When I look into your eyes you're not even there
當我凝望你雙眼,你心已不在

It's just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

No I can't believe that it's over now baby
(Just a feeling)
不,我無法相信已經結束了寶貝(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

(Just a feeling)
(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

So much to say
有多少話要說

It's not the way she does her hair
並不是她梳頭髮的模樣

It's the way she seems to stare right through my eyes
而是好似直直看透進我雙眼的她

And in my darkest day when she refused to run away
在我最黑暗的日子她不願離開

The love she tried so hard to save
她奮力拯救的愛情啊

It's just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺

Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺
Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

It's just a feeling
只是一種感覺

It's just a feeling
只是一種感覺
Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

Just a feeling
只是一種感覺
Just a feeling that I have
只是我感受到的一種感覺

I can't believe that it's over
(Just a feeling)
我無法相信已經結束了(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

I can't believe that it's over
(Just a feeling)
我無法相信已經結束了(只是一種感覺)

(Just a feeling that I have)
(只是我感受到的一種感覺)

I can't believe that it's over yeah
我不相信已經結束了



沒有留言:

張貼留言